Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Konkurs, konkurs!!!

 

REGULAMIN KONKURSU PT.


„KAPELUSZ PANI WIOSNY”

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Organizatorzy: świetlica szkolna
    2. Temat konkursu „Kapelusz Pani Wiosny”
    3. Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie pracy plastycznej zgodnie z tematem „Kapelusz Pani Wiosny”.
    4. Cele konkursu:
    * prezentowanie twórczości plastycznej dzieci;
    * rozwijanie wyobraźni dzieci inspirowanej pięknem otaczającego nas świata;
    * czerpanie radości dzieci z efektów własnych działań twórczych;
    * propagowanie wiedzy o tematyce wiosennej;
    * wspieranie twórczości dziecięcej.
  2. WARUNKI KONKURSU
    1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 1-8. Prace oceniane będą w trzech kategoriach wiekowych:
    a) klasy 1-3
    b) klasy 4-6
    c) klasy 7-8
    2. Konkurs trwać będzie do 28.03.2023 r.
    3. Technika wykonania pracy jest dowolna. Kapelusz ma mieć formę przestrzenną, wielkość dowolna.
    4. Oceniane będą: pomysłowość, estetyka, kolorystyka, oryginalność, dobór i wykorzystanie materiałów oraz wkład pracy.
    5. Prace mają być podpisane. Do kapelusza należy doczepić karteczkę z imieniem, nazwiskiem i klasą.6. Prace należy składać do 28 marca 2023 r. w świetlicy szkolnej.
    7. Prace zostaną ocenione przez specjalnie powołaną w tym celu komisję.
    8. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej szkoły i facebooku.
    10. Na laureatów czekają nagrody.
    11. Prace konkursowe stają się własnością Organizatora i nie będą zwracane.
    12. Zgłoszenie udziału w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
Data dodania: 2023-03-08 07:51:03
Data edycji: 2023-03-08 07:59:55
Ilość wyświetleń: 326
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej